Kundeservice-
Outsourcing

Vi bistår bedrifter med å outsource kundeservice-oppgaver. Dette kan frigjøre ressurser internt i bedriften, samt spare ressurser og kostnader for den som velger å outsource oppgavene.

Vi besvarer anrop 24/7
hele året rundt

For våre kunder er det ekstra viktig med tilgjengelig kundeservice, og det betyr også utenfor ordinære åpningstider. Dette spesielt når det skjer uforutsette hendelser for kundene, og da er det viktig noen er tilgjengelig for å løse problemet og eventuelt varsle videre eller utføre nødvendige tiltak. Derfor har Callsenter Partner 24/7 bemannet callsenter for våre kunder.

Skybasert kundeservice-løsning fra LeadDesk

Agenter har sine spesialiteter. Med intelligent samtale- og e-postdistribusjon leder LeadDesk dine kunder til den riktige agenten hver gang.

LeadDesk tilbyr en fleksibel IVR, enkel CRM-integrasjon og ferdighetsbasert routing. Derfor gir det deg en mulighet til å drive en effektiv kundeserviceorganisasjon som resulterer i økt kundetilfredshet.

For nye kunder

Har du behov for ekstra salgsressurser eller bistand til kundeservice-outsourcing?
Kontakt oss ✌️